Wszystkie marki Grupy LPP, czyli Reserved, Mohito,
Sinsay, Cropp i House znajdą się w realizowanej przez Echo Investment na
południu Katowic Galerii Libero. Najpopularniejszy polski gigant modowy zajmie
prestiżowe lokalizacje w obiekcie i wynajmie blisko 4 500 mkw.
Największą powierzchnię, bo ponad 2 200 mkw. zajmie
dwupoziomowy salon Reserved ulokowany w jednym z najbardziej reprezentacyjnych
miejsc zapewniającym bardzo dobrą ekspozycję wysokich na dwie kondygnacje
witryn. Pozostałe marki odzieżowe – Mohito oraz sklepy z oferta dla młodzieży -
Cropp, House i Sinsay – będą dysponować
powierzchniami od 415 do blisko 500 mkw.
- Nasza decyzja o otwarciu salonów wszystkich marek z
grupy LPP w Libero jest zgodna z tegoroczną strategią działalności spółki,
która zakłada zwiększenie łącznej powierzchni salonów stacjonarnych w
najlepszych lokalizacjach w Polsce. Za jedną z takich lokalizacji uważamy
południową część Katowic, zarówno ze względu na niskie nasycenie ofertą
handlową, jaki wysoką siłę nabywczą mieszkańców okolicznych osiedli. Zaletami
tego miejsca jest również ciekawa architektura Libero oraz udogodnienia we
wnętrzach, które zapewniają poczucie komfortu zarówno najemcom, jak i klientom –
mówi Krzysztof Bocianowski, Dyrektor
Najmu i Ekspansji, LPP SA.
- Umowa z
grupą LPP to bardzo ważny krok w komercjalizacji Galerii Libero. To także dowód
na to, że firma LPP będąca branżowym liderem w Europie Środkowej dostrzega
wszystkie cechy wyróżniające Libero na handlowej mapie Śląska – lokalizację,
komfort i przyjazną architekturę. – mów Marek Gładki, Dyrektor Zespołu
Komercjalizacji i Marketingu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz