piątek, 21 października 2016

KRĘGIELNIA MK BOWLING W LIBERO



Spółka Echo Investment podpisała list intencyjny z MK Bowling, który przewiduje otwarcie  10-torowej kręgielni w Galerii Libero w Katowicach
10-torowa kręgielnia będzie funkcjonować w Libero na powierzchni 1 400 mkw. W obiekcie pod szyldem MK Bowling znajdzie się także restauracja, kameralny pub z bilardem i częścią dyskotekową. 
 „Projektując Libero założyliśmy, że będzie to inwestycja odpowiadająca bieżącym oczekiwaniom  mieszkańców Śląska. MK Bowling to nie tylko komfortowa i nowoczesna kręgielnia, ale także miejsce z zapleczem rozrywkowo-restauracyjnym, odpowiednie do organizacji imprez, koncertów, czy spotkań okolicznościowych. Ten koncept doskonale wpisuje się w nasze założenia, by sport, rekreacja i rozrywka stały się wyróżnikiem Libero – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
„Oferta MK Bowling skierowana jest do szerokiej grupy klientów lubiących miło spędzić czas w towarzystwie przyjaciół. W Galerii Libero stworzymy najnowocześniejszą kręgielnię w regionie z bardzo atrakcyjnym programem imprez – mówi Tomasz Stanisławski, właściciel MK Bowling.
MK Bowling jest największą siecią kręgielni w Polsce. To prawie 17 000 mkw. rozrywki zlokalizowanych w 10 miastach (Szczecin, Koszalin, Słupsk, Karlino, Gdańsk, Poznań, Radom, Kielce, Suwałki i Zgorzelec). We wszystkich lokalizacjach MK Bowling prowadzi centra rozrywki z kręglami, bilardem, pubami i restauracjami. W MK Bowling organizowane są imprezy dla dzieci, spotkania firmowe, imprezy muzyczne i sportowe. Kluby MK Bowling należą zawsze do największych lokali rozrywkowych w mieście.
Realizacja Galerii Libero trwa od lipca br. W pierwszym etapie prac przygotowano plac robót: rozebrano pozostające na terenie budynki, przełożono sieci energetyczne i wodociągowe, zorganizowano zaplecze budowy. Prace przebiegły zgodnie z harmonogramem i wkroczyły w najważniejszą fazę – rozpoczęła się realizacja części konstrukcyjnej obiektu. Pierwszy etap to wykonanie fundamentów Galerii Libero. 18 października odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego.
Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 40 proc. powierzchni handlowej zostało już wynajęte. Podpisano umowy m.in. z: Helios SA – operatorem nowoczesnego multipleksu kinowego, Fabryką Formy – siecią klubów fitness czy Media Markt – liderem branży elektronicznej, siecią Smyk, iDream Apple Premium Reseller i Sony Centre. Kompletowana jest lista najemców z branży modowej. W Libero obecna będzie bardzo dobrze znana na Śląsku Apteka Europejska, a także pub sportowy „Food & Ball’- nowatorski koncept Arkadiusza Milika, piłkarskiego reprezentanta Polski i zawodnika Napoli.

czwartek, 20 października 2016

"MĘSKA RZECZ" W MCK JUŻ 29-30 PAŹDZIERNIKA



Pojęcie i definicja współczesnej męskości we współczesnym świecie są sprawą tak budzącą emocje, jak i pokazującą, jak wiele wymagań i oczekiwań dzisiejsze realia stawiają przed mężczyznami. W ciągłym ruchu, realizacji swoich zawodowych i osobistych planów i ambicji mężczyznom często brakuje czasu na zastanowienie się nad swoim rozumieniem męskości, jak i na spędzenie dłuższego czasu poświęcając się realizacji typowo męskich pasji i rozrywek. Brakuje też miejsc i wydarzeń, gdzie w ekskluzywny i całościowy sposób mężczyźni mogą zapoznać się z pełną paletą produktów, trendów do męskiej płci skierowanych, ale odbyć również ciekawe spotkania i dyskusje pomagające im w rozwoju i kształtowaniu swoich męskich cech.

Męska Rzecz” jest odpowiedzią na te męskie oczekiwania. To ekskluzywne spotkanie i strefa prawdziwej męskości, prezentująca i promująca właśnie to co męskie. To pokazy najlepszych i najciekawszych modeli samochodów, motocykli, skuterów wodnych, łodzi, jachtów, strefa nowych technologii/gamingu z możliwością testowania gier. To także obszar prezentacji produktów szeroko rozumianego relaksu, a więc sprzętu audio, jacuzzi, symulatorów do gry w golfa, do jazdy rajdowej, akcesoriów do ćwiczeń, męskich kosmetyków, gadżetów, męskiej biżuterii. Nie zabraknie też strefy z prawdziwym męskim jedzeniem, napojami, dobrymi markami piwa. Będzie można spotkać się i porozmawiać ze sportowcami GKS Katowice, trenerami, zasięgnąć rady w zakresie metod treningu i zdrowego odżywiania.
Wydarzeniem towarzyszącym trwającym przez dwa dni będzie meeting BestOver pojawią się projekty samochodów zarówno o wysokim budżecie jak i niskim, stare i nowe, w stylu race, stance, kult, oem+, show. Wśród nich takie auta jak słynne audi a4 widebody, audi S8 na felgach adv1, topowy projekt bmw m4 cabrio na pneumatyce, audi A6C7 od PGPerformance, jak i starsze wozy jak Corrado G60 na Rad48 oraz słynny golf mk1 Cabrio R32. Pojawią się przedstawiciele Japońskiego ruchu, Nissany S14, słynne S15, oraz 350z - topowe stance'owe projekty Europy.

To nowe wydarzenie na eventowej mapie Śląska odbędzie się w weekend 29 i 30 października 2016 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, tuż obok legendarnego katowickiego Spodka (w oba dni od godziny 10). Spotkanie ma charakter masowy, a jego kampania reklamowa odbywa się w ogólnopolskiej stacji radiowej Rmf Maxxx, miesięczniku LOGO, mediach spółki AGORA (Gazeta Wyborcza, portal sport.pl, technologie.pl), Magazynie „Modny Śląsk” oraz portalach społecznościowych. W wydarzeniu wezmą udział krajowe marki premium, jak również koncerny zagraniczne.  Gościem specjalnym wydarzenia będzie Natalia Siwiec, która w sobotę 29 października spotka się z uczestnikami spotkania oraz poprowadzi pokaz mody męskiej marki JOOP i Strellson o godz. 15:30 oraz pokaz bielizny damskiej o godz. 17:30. Niedziela odbędzie się pod hasłem extreme - pokaz trialu na motocyklach, spotkanie z kierowcą formuły Bartkiem Mireckim, szkoła uwodzenia dla mężczyzn i losowanie nagrody głównej jednodniowe testy na jedynym, profesjonalnym symulatorze wyścigowym pod okiem czołowego polskiego kierowcy Formuła Renault 2.0.
 
Zgodnie z ideą wydarzenia „Męski Świat” to przede wszystkim prezentacje najlepszych modeli samochodów, ekskluzywnych produktów i usług. W ciągu każdego dnia co 30 minut odbędą się ciekawe pokazy, będzie można wygrać najnowsze Audi i Volvo na weekend, skutery wodne marki See Doo Spark, google wirtualnej rzeczywistości Samsung gear VR, najnowsze gry, treningi personalne, wyjazdy survivalowe.
Warto zaznaczyć, że organizator eventu agencja eventowa IDEAHOUSE planują podobne wydarzenie na wiosnę 2017 roku, tym razem w Warszawie.

29.10
Godz. 11:00 prezentacja/premiera najnowszych modeli marek VOLVO i HONDA
Godz. 12:00 Rozwój marki Audi - panel dyskusyjny/do wygrania najnowsze Audi na weekend
Godz. 13:00 prezentacja/premiera najnowszego Seat Cupra, motocykle Ducati, Triumph, skutery wodne
Godz. 14:00 Prezentacja mody męskiej, dodatków/ do wygrania vouchery
Godz. 15:30 Pokaz mody męskiej JOOP i Strellson - prowadzenie Natalia Siwiec
Godz. 16:30 Selfie z Natalią Siwiec
Godz. 17:30 Pokaz bielizny damskiej - prowadzenie Natalia Siwiec
Godz. 18:30 Losowanie nagrody google wirtualnej rzeczywistości Samsung gear VR
Godz. 19:00 koniec

30.10
Godz. 11:00 Role mężczyzny w XXI wieku
Godz. 12:00 Prezentacja ekskluzywnych jacuzzi Sundance Spas
Godz. 12:30 Premiery sprzętu zimowego
Godz. 13:00 Good Ram Wilk Eleketronik - panel scena
Godz. 13:30 Prezentacja survivalu dla mężczyzn
Godz. 14:00 Panel nowe metody i techniki treningu dla mężczyzn - panel scena
Godz. 15:00 G2A prezentacja strefy gaming i wirtualnej rzeczywistości
Godz. 16:00 Samsung Gear VR - panel/do wygrania google wirtualnej rzeczywistości
Godz. 16:30 Pokaz trialu motocyklowego
Godz. 17:00 Męskość w sporcie - panel scena/spotkanie ze sportowcami
Godz. 17:30 Szkoła uwodzenia dla mężczyzn
Godz. 18:00 Losowanie nagrody głównej jednodniowe testy na jedynym, profesjonalnym symulatorze wyścigowym pod okiem czołowego polskiego kierowcy Formuła Renault 2.0.
Godz. 19:00 koniec

BIUROWCE .KTW ŚWIĘTUJĄ RAZEM ZE SPODKIEM

Biurowce .KTW świętują razem ze Spodkiem – od dzisiaj poprzez ich stronę na portalu społecznościowym Facebook można składać jubilatowi życzenia. Każdy post, komentarz, filmik lub zdjęcie z życzeniami dla Spodka to 1 zł do puli wsparcia przeznaczonego na prezenty dla podopiecznych Świetlicy Środowiskowej św. Wojciecha z centrum Katowic. Autorzy najciekawszych życzeń zostaną nagrodzeni biletami na urodzinowy Koncert Gwiazd w Spodku.

 

Buty na zimę, atlas geograficzny, lalka, klocki, książeczka do komunii św., piórnik do szkoły – te i inne urodzinowe marzenia dzieci, z okazji 45-lecia Spodka, spełni Fundacja TDJ, na co dzień wspierająca edukację i rozwój dzieci pracowników Grupy TDJ. W akcję może włączyć się każdy, kto poprzez fanpage Biurowce .KTW złoży życzenia Spodkowi. Każde kolejne życzenia zwiększają pulę pomocy dla Świetlicy Środowiskowej św. Wojciecha, działającej w niedalekim sąsiedztwie powstających biurowców.

– Lokalizacja naszych biurowców w Strefie Kultury, tuż obok symbolu Katowic, zobowiązuje, zwłaszcza w kontekście takiego jubileuszu. Budując .KTW, chcemy budować dobre sąsiedztwo – nie tylko świętujemy ze Spodkiem, ale i nieprzypadkowo pomagamy placówce, która prowadzi swoją społeczną działalność w samym centrum miasta – mówi Maciej Wójcik, Prezes Zarządu TDJ Estate, inwestora .KTW.

Akcja pomocy związana z urodzinami Spodka wpisuje się w naszą misję zapewniania dzieciom i młodzieży warunków do wszechstronnego rozwoju. Tym razem wsparcie kierujemy na zewnątrz, wierząc, że wywoła dziecięcą radość, ale również zaowocuje czymś dobrym dla tych dzieci w przyszłości – dodaje Oliwia Kwiatkowska, Prezes Zarządu Fundacji TDJ.

Życzenia dla Spodka można przesyłać do piątku, 21 października, do godziny 12:00. To Internauci zadecydują o tym, jak duże wsparcie otrzymają wychowankowie świetlicy. Najbardziej oryginalne życzenia zapewnią ich autorom wejściówki na sobotni urodzinowy Koncert Gwiazd w legendarnej hali.

RUSZA JESIENNY "RESTAURANT WEEK"

 
 
Pierwsi goście festiwalu najlepszych restauracji Restaurant Week zasiądą przy stolikach już w ten piątek (21 października) o godz. 12.30. W 30 restauracjach w całym regionie czekać na nich będzie starannie przygotowane, trzydaniowe doświadczenie restauracyjne w festiwalowej cenie 39 zł, które wcześniej zarezerwowali na restaurantweek.pl
 
 

W Festiwalu wezmą udział najlepsze i najbardziej uwielbiane przez Gości Restauracje w Silesii, czyli: Beksien, BrickKrakowska18 Cafe Restaurant & Wine Bar, Dworek New Restaurant, moodro Restaurant, Restauracja Granat, Okonomiyaki YO, SzAMMa, Restauracja C'est si bon, Spacerowa 21, Sushi Do Katowice, Gospoda Pod Wiązem, Sztolnia. Chleb, Mięso, Wino, Spencer Pub, Restauracja Riba Riba, Ristorante Osteria le Botti, Restauracja UMAMI, Szyb Maciej Restauracja, Bistro i Turystyka, Restauracja Stare i Nowe, Restauracja Warszawska, WunderBAR, Królestwo, Restauracja Hotel Styl 70, Restauracja Śląska, Restauracja Villa Gardena, Kaya Sushi, Magiel Kulinarny, Le Papillon Noir, Numer 1 Kuchnia Autorska, MOMO Restaurant & Cocktail bar, Punkt "G"astronomiczny. 

Katowice reprezentuje aż 12 restauracji: WunderBAR, Królestwo, Le Papillon Noir, Restauracja Granat, Restauracja Stare i Nowe, Spencer Pub, Okonomiyaki YO, Restauracja Śląska, Sushi Do Katowice, Sztolnia. Chleb, Mięso, Wino, moodro Restaurant, Restauracja C'est si bon. 

W ramach festiwalowe menu będzie można w nich zjeść m.in. ramen, paellę, golonkę z pieca piwem podlaną, sandacza w panierce z pistacji, tagiatelle z wędzonym sumem, sushi, kurczaka w sosie teriayki, borowikowe cappuccino, roladę ślonską, karminadle na panczkraucie, kurczaka w panko, kaszotto z grzybami i soczystą gruszką czy mus z czarnej czekolady z ormiańską brandy i pistacjową chałwą.

Rezerwacji na trzydaniowe menu w festiwalowej cenie 39 zł można dokonywać przez cały czas trwania festiwalu Restaurant Week. Jesienna edycja odbywa się w dniach 21-30 października.

wtorek, 18 października 2016

RUSZYŁA REALIZACJA KONSTRUKCJI LIBERO KATOWICE



Budowa Galerii Libero weszła w decydującą fazę. Rozpoczął się etap prac konstrukcyjnych, których efektem będzie jeden z najnowocześniejszych obiektów handlowo-rozrywkowych na Górnym Śląsku. 18 października br., przedstawiciele władz Katowic i zarządu dewelopera - spółki Echo Investment - uroczyście podpisali Akt Erekcyjny, a następnie położyli Kamień Węgielny formalnie rozpoczynając budowę galerii. 
 
Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego zorganizowano na placu budowy przy ul. Kościuszki. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele władz Katowic z wiceprezydentem Bogumiłem Sobulą na czele. Spółkę Echo Investment reprezentowali prezes zarządu Nicklas Lindberg i Marcin Materny, członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych. Obecni byli również m.in. architekci z pracowni MOFO, przedstawiciele wykonawcy firmy Erbud, szefowie klubów sportowych wspieranych przez Libero - GKS Katowice i KS Rozwój, a także najemcy Galerii Libero.
 
„To ważna część naszej strategii inwestycyjnej, budujemy nie tylko centra handlowe - budujemy miejsca, gdzie ludzie się spotykają i spędzają czas. Chcemy być częścią lokalnej społeczności, dlatego też współpracujemy i wspieramy lokalne kluby piłkarskie i instytucje kultury. Chcemy się z wami integrować”. – mówił Nicklas Lindberg, prezes zarządu Echo Investment.
„Projektując Galerię Libero chcieliśmy stworzyć coś zupełnie nowego dla mieszkańców Śląska i Katowic. Postawiliśmy na dwa wyróżniki – wyjątkową ofertę dla klientów oraz wyjątkową architekturę. Całość uzupełnia sport, rozrywka i gastronomia, dla których przeznaczyliśmy ponad 30 proc. powierzchni najmu.” – podkreślił Marcin Materny, członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
 
„Cieszę się, że układ komunikacyjny umożliwiający dojazd klientów do Libero będzie gruntownie przebudowany przez Echo. Będzie to wartością dodaną dla tej części miasta, a efekt będzie korzystny nie tylko dla klientów Galerii Libero.” – mówił podczas uroczystości wiceprezydent Katowic Bogumił Sobula.
 
Realizacja Galerii Libero trwa od lipca br. W pierwszym etapie prac przygotowano plac robót: rozebrano pozostające na terenie budynki, przełożono sieci energetyczne i wodociągowe, zorganizowano zaplecze budowy. Prace przebiegły zgodnie z harmonogramem i wkroczyły w najważniejszą fazę – rozpoczęła się realizacja części konstrukcyjnej obiektu. Pierwszy etap to wykonanie fundamentów Galerii Libero.
Mariusz Szatański, project manager w Dziale Centrów Handlowych, nadzorujący budowę ze strony Echo Investment: „Fundamentowanie Libero zakończymy do końca lutego przyszłego roku, kolejnym etapem będzie wzniesienie konstrukcji żelbetowej i stalowej obiektu, co potrwa około sześciu miesięcy. Zakończenie stanu surowego zakładamy na koniec lipca 2017 r.”
 
Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 40 proc. powierzchni handlowej zostało już wynajęte. Podpisano umowy m.in. z: Helios SA - operatorem nowoczesnego multipleksu kinowego, Fabryką Formy – siecią klubów fitness czy Media Markt – liderem branży elektronicznej, siecią Smyk, iDream Apple Premium Reseller i Sony Centre. Kompletowana jest lista najemców z branży modowej. W Libero obecna będzie bardzo dobrze znana na Śląsku Apteka Europejska, a także pub sportowy „Food & Ball’- nowatorski koncept Arkadiusza Milika, piłkarskiego reprezentanta Polski i zawodnika Napoli. 
 
Libero Katowice. New shopping experience.
Galeria Libero to nowe, ekscytujące miejsce na handlowej mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację  i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym.  Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kluby, kinowy multipleks, korty do squasha, badmintona, klub fitness i klub bilardowy – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z fontannami, amfiteatrem, skate parkiem, lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.
Libero powstaje przy ulicy Tadeusza Kościuszki w Katowicach. Otwarcie zaplanowano na wiosnę 2018 roku.