czwartek, 29 września 2016

LODOWISKO W SPODKU OD 1 PAŹDZIERNIKA

Lodowisko w katowickim Spodku otwiera się na miłośników łyżew i hokeja w niespotykanej dotąd skali. Od pierwszego października br. ze ślizgawek będzie można korzystać na co dzień i w regularnych godzinach. W sobotnie wieczory zarządca hali zaprasza na DISCO, a w niedzielne poranki – chętne do nauki jazdy na łyżwach dzieci. Bilety wstępu kupić można on-line, w kasach Spodka oraz przez aplikację na urządzenia mobilne.

– Od czasu przejęcia Spodka w zarządzanie, otrzymaliśmy bardzo wiele zapytań i sugestii związanych z lodowiskiem. Postanowiliśmy odpowiedzieć na formułowane wprost oczekiwania fanów sportu na lodzie i zdecydowanie zwiększyć dostępność ślizgawek. Od pierwszego października zapraszamy na kryte lodowisko w centrum miasta, w hali Spodka, codziennie, w stałych godzinach – mówi Marcin Stolarz, wiceprezes PTWP Event Center. – Zadbaliśmy także o infrastrukturę i udogodnienia dla odwiedzających lodowisko – dodaje.

Od pierwszego października br. ślizgawki na lodowisku w Spodku będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 18:00 (wejście B, żółte) i 19:30 (wejście A, niebieskie). W soboty i niedziele ich dostępność jeszcze wzrośnie – na lodową taflę w weekend będzie można wchodzić od godziny 10:30 do 19.30*.

Dodatkowo, miłośnicy muzyki i tańca na lodzie będą mogli od 8 października br., spotykać się na DISCO na lodowisku (w soboty, od godz. 19:30). Od 9 października br. w każdą niedzielę, dostępna będzie także specjalna ślizgawka dla najmłodszych.

Bilety na lodowisko w Spodku można kupić na trzy sposoby: w kasach – na pół godziny przed rozpoczęciem pierwszej ślizgawki danego dnia – oraz w dowolnym czasie przez stronę www.bilety24.pl/public/spodek/ i za pomocą aplikacji na urządzenia mobilne (dla IOS i systemu Android).

– Wystarczy wybrać z kalendarza dzień oraz godzinę, na którą chcemy kupić bilet, określić wariant cenowy i liczbę biletów. Po dokonaniu płatności otrzymamy bilet internetowy do wydruku na własnej drukarce lub QR kod do pokazania bileterowi przy wejściu na lodowisko na urządzeniu mobilnym. To jedno z udogodnień, jakie przygotowaliśmy dla chcących korzystać ze ślizgawek. Zadbaliśmy także o ofertę gorących i zimnych napojów oraz przekąsek – mówi Marcin Stolarz, wiceprezes PTWP Event Center.

Cenny biletów wstępu na lodowisko w Spodku kształtują się następująco: bilet normalny – 10 zł, ulgowy (przysługuje dzieciom i młodzieży do ukończenia szkoły średniej za okazaniem ważnej legitymacji szkolnej) – 7 zł. Cena biletu dla dzieci do lat 7 wynosi 5 zł, bilet rodzinny 2+2 to koszt 25 zł.

Przy lodowisku w Spodku działa także zaopatrzona w nowy sprzęt wypożyczalnia. Oferuje łyżwy figurowe, do hokeja oraz rekreacyjne w rozmiarach od nr 27 do 47. Koszt wypożyczenia wynosi 8 zł. W połowie października wprowadzona zostanie także usługa profesjonalnego ostrzenia łyżew.

– Po zabawie na lodowisku zapraszamy do skorzystania z basenu, sauny suchej i parowej oraz podgrzewanych leżanek rekreacyjnych w kompleksie Spodka. Dla zainteresowanych przygotowaliśmy specjalne, niższe ceny biletów – dodaje Marcin Stolarz. – Oferujemy także możliwość wynajmu hali lodowiska i organizowania wyjątkowych imprez, treningów z gwiazdami dyscyplin sportowych oraz meczy towarzyskich czy turniejów sportowych.

* w przypadku meczów hokejowych i innych imprez zakontraktowanych przez operatora, harmonogram ślizgawek może ulec zmianie.

Ciekawostki dot. lodowiska w Spodku
Przylegająca do Spodka hala lodowa była pierwszym budynkiem z kompleksu, oddanym do użytku w roku 1969 r., na dwa lata przed samą halą Spodka.
Na lodowisku w Spodku obyły się m.in. Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie 1976, natomiast w 2016 r. – Hokejowe Mistrzostwa Świata I Dywizji.
Liczby:
płyta lodowiska 30 m x 60 m
pojemność widowni 1 182 osoby
kubatura 35.500 m3
powierzchnia użytkowa 5.054 m2
wysokość 11 m
jednorazowo ze ślizgawki korzystać może do 300 osób

wtorek, 27 września 2016

SMYK W GALERII LIBERO



Największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci Smyk otworzy sklep w Galerii Libero - realizowanej na południu Katowic przez spółkę Echo Investment. Salon marki Smyk w Libero zajmie powierzchnię ponad 1 100 mkw. 


„Cieszymy się, że SMYK zawita do południowych Katowic. Jednym z fundamentów naszego globalnego sukcesu jest odpowiedni dobór obiektów, w których powstają nasze nowe sklepy. Decydując się na otwarcie SMYKA w Libero wzięliśmy pod uwagę zarówno stosunkowo niskie nasycenie powierzchnią handlową południowych Katowic jak i obiecujący, dobrze pasujący do naszego modelu działalności profil tego obiektu. Nie bez znaczenia był też fakt, iż od wielu lat współpracujemy z inwestorem przy okazji realizacji innych projektów. Jestem przekonany, że nasz sklep w katowickim Libero zdobędzie wierne grono lojalnych klientów i stanie się ważnym punktem na biznesowej mapie SMYKA.” – mówi Paweł Oskędra, Property Director sieci SMYK.
 „Libero będzie miejscem wyjątkowych dla klientów w każdym wieku. Jedną z grup, o którą zadbaliśmy szczególnie są dzieci. Z myślą o najmłodszych opracowujemy dopasowany do ich potrzeb mix najemców, ale także stawiamy na rozwiązania architektoniczne w samym obiekcie. Obecnie jesteśmy na etapie projektowania udogodnień w postaci bezpiecznych placów rekreacyjnych wewnątrz obiektu, stanowisk do gier czy dedykowanych przestrzeni w ramach food courtu. Wiele atrakcji dla dzieci zapewnią kreatywne strefy do zabaw i uprawniania sportów zlokalizowane na placu zewnętrznym. We wszystkich naszych działaniach stawiamy na zadowolenie przyszłych klientów, dlatego też podpisaliśmy umowę ze Smykiem, najbardziej rozpoznawalną i lubianą siecią sklepów z ofertą dziecięca w kraju” – mówi Tomasz Domoń, kierownik zespołu komercjalizacji w Dziale Centrów Handlowych.
Realizacja Galerii Libero odbyła się zgodnie z harmonogramem. We wrześniu br. prace rozpoczął wykonawca stanu surowego – firma Erbud. Równocześnie trwa zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 40% powierzchni handlowej zostało już wynajęte. Podpisano umowy m.in. z: Helios SA - operatorem nowoczesnego multipleksu kinowego, Fabryką Formy – siecią klubów fitness czy Media Markt – liderem branży elektronicznej. Kompletowana jest lista najemców z branży modowej. W Libero obecna będzie bardzo dobrze znana na Śląsku Apteka Europejska, a także pub sportowy „Food & Ball’- nowatorski koncept Arkadiusza Milika, piłkarskiego reprezentanta Polski i zawodnika Napoli.

piątek, 23 września 2016

GynCentrum w Libero Katowice



W Galerii Libero, realizowanej przez Echo Investment w Katowicach, otwarta zostanie przychodnia GynCentrum oferująca pełny wachlarz nowoczesnych usług medycznych.
„Klinika GynCentrum w Libero będzie świadczyć bardzo szeroką ofertę profesjonalnych usług medycznych. Oprócz przychodni zdrowia dedykowanej zarówno dzieciom, jak i dorosłym,  pacjenci będą mogli skorzystać między innymi z poradni medycyny pracy, badań laboratoryjnych, punktu szczepień, fizjoterapii, zabiegów  medycyny estetyczne oraz gabinetów stomatologicznych. W Gyncentrum znajdzie się też 40 poradni specjalistycznych. Wśród zatrudnianych przez nas specjalistów znajdują się również lekarze zajmujących się medycyną sportową. O jakości naszej kadry może świadczyć współpraca między innymi z wybitnym specjalistą hematologii profesorem Jerzym Hołowieckim. Jestem pewien, że w Libero stworzymy nowoczesną placówkę medyczną, z której  będą chętnie korzystać pacjenci z okolicznych osiedli, ale także z całych Katowic i okolicy.” – mówi Paweł Czerwiński, CEO GynCentrum.

 

„Południe Katowic to dzisiaj najbardziej dynamicznie rozwijająca się część miasta. Tu powstają nowe osiedla mieszkaniowe, których mieszkańcami są dobrze zarabiające osoby, o rozwiniętych potrzebach i adekwatnie wysokich wymaganiach. Dla naszych najemców to grupa najbardziej atrakcyjnych konsumentów. Taki profil użytkownika centrum wymaga również zdecydowanego poszerzenia oferty o dodatkowe funkcje. 35 proc. powierzchni Galerii Libero przeznaczyliśmy dla najemców, którzy zaproponują odpowiedni poziom rozrywki, gastronomi, sportu, rekreacji i różnorodnych usług . Program Libero budujemy z myślą o jego przyszłych użytkownikach – wnaszym przekonaniu ma to być miejsce, które zaspokaja szeroki wachlarz potrzeb wyjątkowo wymagających klientów. Klinika GynCentrum doskonale wpisuje się w tę wizję. - mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Echo Investment.” - mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Echo Investment. 
Realizacja Galerii Libero odbyła się zgodnie z harmonogramem. We wrześniu br. prace rozpoczął wykonawca stanu surowego – firma Erbud. Równocześnie trwa zaawansowany proces komercjalizacji. Podpisano już m.in. umowę z firmą Martes Sport, która w Libero otworzy sklep o pow. 1 200 mkw. Lider branży elektronicznej - sieć Media Markt - zapowiada salon w zupełnie nowej odsłonie. Wśród najemców jest również bardzo dobrze znana na Śląsku Apteka Europejska, czy ogólnopolska sieć salonów mody męskiej Lancerto. Sportowy charakter Galerii Libero podkreślają już podpisane umowy m.in. z siecią klubów fitness Fabryka Formy. W Libero powstanie również pub sportowy „Food & Ball” - nowatorski koncept Arkadiusza Milika, piłkarskiego reprezentanta Polski i zawodnika Napoli.
Libero Katowice. New shopping experience.
Galeria Libero to nowe, ekscytujące miejsce na handlowej mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację  i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym.  Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kluby, kinowy multipleks, korty do squasha, badmintona, klub fitness i klub bilardowy – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z fontannami, amfiteatrem, skate parkiem, lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.
Libero powstaje przy ulicy Tadeusza Kościuszki w Katowicach. Otwarcie zaplanowano na wiosnę 2018 roku.

piątek, 16 września 2016

Pokaz PlayStation®VR w Saturn Silesia City Center



Wszyscy fani gier komputerowych oraz nowinek technologicznych będą mieli niepowtarzalną szansę zagrać na PlayStation®VR jeszcze przed oficjalną premierą! Już w najbliższy weekend, 17-18 września, dzięki sieci Saturn, Silesia City Center zamieni się w polskie centrum wirtualnej rzeczywistości.
Gogle wirtualnej rzeczywistości PlayStation®VR wprowadzają granie w gry na nowy, rewolucyjny i niezwykle angażujący poziom. 
Użytkownik, dzięki goglom, może przenieść się w sam środek rozgrywki: podziwiać realistyczne otoczenie oraz wejść w interakcję z nim. Nowy system wirtualnej rzeczywistości, przeznaczony dla konsoli PlayStation®4, dzięki najnowocześniejszemu wyświetlaczowi HD OLED, dźwiękowi 3D oraz możliwości śledzenia ruchów głowy w zakresie 360°, pozwala graczowi w pełni zanurzyć się w fantastyczny świat rozrywki. Za sprawą niezwykle precyzyjnej, wygodnej budowy oraz niezwykle lekkiej wagi można cieszyć się grą przez wiele godzin.
Sieć Saturn od lat jest ceniona przez klientów za szeroką gamę produktów z kategorii nowinek technicznych – najnowszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań, które są dostępne najwcześniej na rynku. Dlatego postanowiliśmy umożliwić klientom poznanie nowego wymiaru rozrywki i emocji towarzyszących grze przy użyciu PlayStation®VR jeszcze przed oficjalną premierą urządzenia, która odbędzie się 13 października br. Gogle od PlayStation® umożliwiają wejście do świata wirtualnej rzeczywistości i przeżycie rozgrywki tak realistycznej, jak nigdy wcześniej. – mówi o wydarzeniu Mariusz Bocian, Kierownik Działu Zakupu Entertainment sieci Saturn.
Przedpremierowy pokaz gogli PlayStation®VR odbędzie się w dniach 17-18 września br. w godzinach 9-21 na Placu Śląskim w galerii Silesia City Center. Na zajmującym aż 60 m² stoisku wszystkie chętne osoby będą miały okazję przetestować najnowsze urządzenie PlayStation i wejść do nowego świata.
Kolejne pokazy PlayStation®VR z Saturnem odbędą się:
  • 24-25 września w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku
  • 1-2 października w Manufakturze w Łodzi
  • 8-9 października w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu