14 dni promocji do - 60%, codziennie nagrody i specjalne
karty podarunkowe za zakupy oraz 37 000 zł w wielkim finale. Rusza promocyjna
odsłona Katowice Fashion Week, a wkrótce 2
dni twarzą twarz z fashion i modelingiem.
Za niecałe 2 tygodnie, 15-16 października br., Galeria
Katowicka stanie się areną największej imprezy fashion na Śląsku - Katowice
Fashion Week. Już teraz klienci centrum mogą korzystać z atrakcyjnych promocji
przygotowanych przez blisko 100 sklepów i
wziąć udział w specjalnej akcji w aplikacji zakupowej Navishopper. Tym razem
zniżki są jeszcze wyższe, bo najczęściej zaczynają się od 20, a kończą nawet na
60%. Tak będzie aż do wielkiego finału.
- Tradycyjnie już, kolejnym odsłonom Katowice Fashion
Week towarzyszą promocje i specjalne kampanie w naszej aplikacji zakupowej. Tym
razem każdy aktywny użytkownik może aż trzykrotnie otrzymać atrakcyjne nagrody,
zarówno rzeczowe, jak i pieniężne. Najemcy również postanowili podgrzać atmosferę przed
wielkim finałem, zapewniając rabaty aż do -60% — mówi Dawid Prymas, Dyrektor Marketingu i PR
Galerii Katowickiej.
Z okazji Katowice Fashion Week, w aplikacji zakupowej Galerii
Katowickiej pojawił się nowy katalog nagród, a
Klienci, którzy
dokonują zakupów i
rejestrują paragony w specjalnych punktach obsługi walczą codziennie o nagrody
specjalne, których
odbiór nie zmniejsza sumy punktów zebranych w aplikacji mobilnej. Oznacza to,
że Klienci, którzy
zrobią zakupy korzystając z wyjątkowych rabatów,
mogą być nagradzani nawet potrójnie:
wymieniając punkty na nagrody dostępne w aplikacji Navishopper, zajmując
miejsca w pierwszej dziesiątce w codziennych rankingach, a także plasując się na
pozycjach od I do X w finałowej klasyfikacji Klientów, którzy
zdobędą największą liczbę punktów
przez cały okres trwania kampanii.
Począwszy od 1 października, w aplikacji Navishopper
tworzone są codzienne rankingi klientów, którzy zdobyli największą ilość punktów. Osoba, która w
danym dniu znajduje się na pozycji lidera, otrzymuje kartę podarunkową o wartości
700zł. Za
kolejne miejsca na podium przyznawane są karty podarunkowe o wartości - kolejno - 500 i 300zł. Miejsca od IV do X
nagradzane są kartami o wartości 100zł.
W ostatnim dniu Katowice Fashion Week, tj. 16 października, po godzinie 18:00 Galeria Katowicka zweryfikuje sumy punktów zebranych przez wszystkich użytkowników aplikacji rejestrujących swoje paragony i nagrodzi ponownie dziesiątkę najlepszych. Tym razem karty podarunkowe, które otrzymają zwycięzcy będą miały dużą wartość. Na scenie wręczone zostaną karty podarunkowe o wartości kolejno: 15000 zł (I miejsce), 10 000zł (II miejsce), 5 000zł (III miejsce) oraz 1000zł (miejsca IV do X). Aby odebrać nagrodę należy zgłosić się po jej odbiór osobiście podczas finału Katowice Fashion Week. Ogłoszenie zwycięzców planowane jest na godzinę 19:00.
W dniach 15 i 16 października, w czasie finału Katowice
Fashion Week, na odwiedzających Galerię Katowicką czekają pokazy mody
jesiennych kolekcji najemców
oraz projektantów:
Mility Nikonorova, Jacoba Birge`a i Kamila Sobczyka. Odbędzie się również casting dla dzieci oraz casting The
Look Of The Year, w jury którego
zasiądzie Miss Polonia Marcelina Zawadzka oraz Mister Polski Rafał Maślak.
Imprezę poprowadzą Patricia Kazadi oraz Agnieszka Popielewicz.
Organizatorzy przygotowali także 4 strefy metamorfoz,
zlokalizowane obok sceny, warsztaty i konkurs haute couture, który poprowadzi Kamil Sobczyk. Powstanie również studio Fashionable otwarte na Klientów, w którym
czekać będą stylistka, fryzjer, fotograf mody oraz makijażystka. To tylko niektóre z atrakcji, z których będzie można skorzystać bezpłatnie w te
dwa, wyjątkowe dni.
- Trendy prosto ze światowych wybiegów, spotkania z projektantami i gwiazdami związanymi
ze światem fashion oraz możliwość udziału w jednym z najbardziej prestiżowych
castingów dla
przyszłych modelek i modeli. To wszystko sprawia, że Katowice Fashion Week to
wydarzenie wyjątkowe, niezwykle inspirujące - mówi
Dawid Prymas. Przez 2 dni chcemy nie tylko prezentować najnowsze kolekcje, ale
także, dzięki współpracy z wybitnymi projektantami i ekspertami, edukować naszych
Klientów i
zachęcać do eksperymentowania z własnym stylem - dodaje.
Program Katowice Fashion Week oraz szczegółowe informacje
na temat akcji rabatowej dostępne są na stronie Galerii Katowickiej (www.galeriakatowicka.eu)
oraz na Facebooku (www.facebook.com/galeriakatowicka.eu)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz