wtorek, 2 lutego 2016

BYTKOWSKA PARK - NOWE MIESZKANIA W KATOWICACH

Krakowski deweloper "Wawel Service" swoją kolejną inwestycję mieszkaniową będzie realizował w Katowicach. "Bytkowska Park" zlokalizowane zostanie w północnej części Katowic u zbiegu ulic Bytkowskiej i Telewizyjnej. Spokojne osiedle domów wielorodzinnych wyróżniać się będzie niskimi kosztami eksploatacji, z których słyną inwestycje Wawel Service. Inwestycje będzie się składać z czterech budynków mieszkalnych (A,B,C,D). Na powierzchni ok. 12 tys mkw znajdzie się 245 mieszkań. W budynkach zaplanowana także liczne punkty usługowe ,które zlokalizowane zostaną na parterze. Mieszkańcy będą mieli do dyspozycji garaże podziemne dla 200 samochodów oraz dodatkowe 52 miejsca parkingowe na terenie inwestycji. Partery segmentów A, B i C budynku dostępne są z chodnika bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Garaż podziemny oraz wszystkie kondygnacje  skomunikowane są windami osobowymi dostosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych. Sprzedaż mieszkań już ruszyła. Termin oddania inwestycji to 4 kwartał 2017. 




16 komentarzy:

  1. Patrzę na Twoje zdjęcia i stwierdzam, że powojenne budownictwo w Polsce jest monotonne. Zupełnie jak w jakimś filmie, tytułu nie pamiętam. Człowiek gdzieś się budzi i nie wie gdzie jest. Nie wie jakie miasto widzi. Katowice czy Warszawa, wszystko wygląda tak samo. Zero oryginalności.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę na Twoje zdjęcia i stwierdzam, że powojenne budownictwo w Polsce jest monotonne. Zupełnie jak w jakimś filmie, tytułu nie pamiętam. Człowiek gdzieś się budzi i nie wie gdzie jest. Nie wie jakie miasto widzi. Katowice czy Warszawa, wszystko wygląda tak samo. Zero oryginalności.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I co jest w tym ciekawego ? Kolejny zestaw klitek p.t. MdM-3-pokoje-max-60m2. Konstrukcyjnie jak te krakowskie "apartamentofce" w/w inwestora...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urszula Adamska5 grudnia 2018 19:56

    Czasami tylko takie mieszkania ładnie wyglądają na wizualizacji i na tym się kończy ich urok. Dlatego ja szukałam mieszkania w starej kamienicy. Dzięki firmie https://highlevelestate.pl udało mi się takie upragnione mieszkanie znaleźć i teraz jestem najszczęśliwszą osobą na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe mieszkania są bardzo fajne i na pewno wielu odbiorców znajduje w nich wymarzone lokum. Jednak myślę, że także mieszkania z rynku wtórnego są warte uwagi ponieważ wtedy często możemy wprowadzić się już do gotowego lokum.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat tych rejonów nie znam i nie miałem okazji nigdy tam mieszkać. U mnie bardzo ładne mieszkania można kupić od developera https://www.eurostyl.com.pl/ i jestem zdania, że ten wybór jest jak najbardziej trafny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również niestety nie byłem nawet nigdy w tych rejonach, ale myślę, że sam rynek nieruchomości jest dość jednolity. Dlatego gdy decydujemy się na zakup mieszkania to warto jest przeczytać w https://cuk.pl/porady/ubezpieczenie-nieruchomosci-pod-kredyt o tym czy musimy ubezpieczać mieszkanie pod kredyt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie rynek nieruchomości jest dość specyficzny i trzeba po prostu się w nim odnaleźć. Ja zdecydowałem się na sprzedaż mojej działki i zależało mi na czasie. W takiej sytuacji zgłosiłem się do https://zmiana-lokum.pl/skup-dzialek-warszawa/ gdzie bez większego problemu moja działka została przez nich skupiona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co z tego, że ładnie wyglądają, jak wszystko się w tych blokach teraz sypie... Robione na szybko i byle jak, porażka!
    Na Śląsku jest dużo więcej ciekawszych nieruchomości, na https://www.mojelokum.pl/0,223,nieruchomosci-slask-czyli-co-najchetniej-kupujemy-trendy-slaskich-nieruchomosci,artykul,artykul.html podpowiadają gdzie i czego szukać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością posiadanie nowego mieszkania jest fajne i ja jestem zdania, że także i rynek wtórny ma swoje zalety. Z całego serca ja mogę polecić skorzystanie z usług firmy https://www.wawerbud.pl/ która przeprowadza bardzo dokłądnie wszelkie remonty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne są nowe mieszkania i ja także miałem okazję całkiem niedawno takie nabyć. Najbardziej jednak jestem zadowolony z ekipy remontowej http://remonty.wroclaw.pl/ która jak dla mnie wyremontowała mieszkanie bardzo dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na dobrą sprawę już posiadanie mieszkania jest świetną opcją i jeszcze lepiej kiedy mamy do dyspozycji kolejny poziom. Ja u siebie takie rozwiązanie posiadam więc schody z https://artcorestudio.pl/schody były konieczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy jeszcze chodzi o posiadanie własnego mieszkania czy domu to dla mnie również bardzo istotnym było to aby właśnie znaleźć zaufaną firmę do cyklinowania podłóg. Na całe szczęście już wiem, że właśnie firma https://cyklinowaniewarszawa.pl/ takimi rzeczami się zajmuje.

    OdpowiedzUsuń