Galeria Katowicka jako pierwsza w Europie wprowadza wielozadaniową
aplikację mobilną, która łączy moduł kuponów cyfrowych do sklepów i
restauracji, precyzyjną nawigację personalną na smartfonie,
współpracującą z infrastrukturą mikrourządzeń zwanych beaconami
oraz program lojalnościowy. Navishopper z dokładnością do jednego
metra prowadzi klientów Galerii Katowickiej do wybranych sklepów,
kuponów oraz nagród, które mogą odebrać za zgromadzone podczas
zakupów punkty.
Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy trzy główne
funkcjonalności: moduł kuponów cyfrowych z ofertami specjalnymi i
promocjami, program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za
bieżące zakupy oraz nagrodami okresowymi dla najlepszych klientów
oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfony, która komunikuje
się z infrastrukturą beaconów zainstalowaną na czterech poziomach
Galerii Katowickiej.
– Dzięki aplikacji Navishopper zakupy w Galerii Katowickiej
nabierają zupełnie nowego znaczenia. Biorąc pod uwagę tempo naszego
życia i ciągły brak czasu, zdecydowaliśmy się zrobić wszystko co
obecnie możliwe, aby zakupy w Galerii Katowickiej stały się szybsze
i jeszcze bardziej komfortowe – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds.
marketingu i PR Galerii Katowickiej.
Navishopper nie tylko ułatwia poruszanie się po wielopoziomowej
Galerii Katowickiej. Jako pierwsze rozwiązanie wdrożone w obiekcie
tej skali, pozwala jednocześnie nagradzać klientów za dokonywane w
nim zakupy oraz dostarczać kupony rabatowe do bezpośredniej
realizacji w punktach handlowych.
– Każdy, kto pobierze nową aplikację będzie miał stały dostęp do
najnowszych kuponów rabatowych do zrealizowania w sklepach oraz
restauracjach. Za pobranie aplikacji pierwszych 1000 osób otrzyma
specjalny prezent. Do tego rejestrując paragony klienci zbierają
punkty, które w łatwy sposób wymienią na nagrody możliwe do
odebrania nawet już po jednorazowych zakupach. W przedświątecznym
okresie, za paragony o najwyższej wartości zgłoszone w danym dniu,
rozdajemy karty podarunkowe Galerii Katowickiej o wartości 1000 zł
każda – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii
Katowickiej.
Navishopper zakłada również możliwość pełnej personalizacji i
dopasowania otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi
preferencjami. Użytkownik aplikacji może zdefiniować kategorie
produktów, swoje ulubione sklepy, a także stworzyć własną listę
zakupów, co sprawi, że będzie otrzymywał jedynie te informacje,
które odpowiadają jego oczekiwaniom. Z niemal każdego miejsca w
aplikacji (prezentacji sklepu, kuponu, nagrody), za jednym
kliknięciem, klient jest prowadzony wprost do miejsca docelowego.
– Wiemy jak ważne jest poczucie komfortu z użytkowania aplikacji na
tak osobistym urządzeniu jak smartfon. Wiemy też, jak skuteczna
może być precyzyjnie sprofilowana informacja i oferta handlowa.
Dlatego użytkownicy aplikacji mają z góry wyłączone powiadomienia
push. Sami decydują czy chcą je włączyć oraz z których sklepów i
restauracji chcą je otrzymywać. Oczywiście przeglądanie ofert
według np. nazw czy kategorii jest dostępne zaraz po otwarciu
aplikacji. Kliknięcie jednego przycisku powoduje, że telefon
zaprowadzi nas dokładnie do punktu handlowego, w którym
zrealizujemy kupon lub odbierzemy nagrodę. Nic bardziej prostego i
wygodnego – zachęca Dawid Prymas.
Beacony to coraz bardziej popularne na całym świecie
mikrourządzenia, które komunikują się ze smartfonami, emitują
stały, unikalny sygnał korzystając z energooszczędnej technologii
Bluetooth Low Energy.
– Analizowaliśmy dokładnie rynek krajowy i rynki zagraniczne. Znamy
aplikacje mobilne, które funkcjonują na świecie. Możemy z całą
pewnością powiedzieć, że Navishopper to pierwsze rozwiązania tej
klasy, które zostało wdrożone, i które działa tak dobrze. Prace nad
aplikacją rozpoczęły się ponad półtora roku temu, prowadziły je dwa
niezależne zespoły programistów. Potem przechodziliśmy przez wiele
faz testów, a także szkoleń z najemcami. Prace rozwojowe nad
aplikacją wciąż trwają. W najbliższym czasie pojawią się nowe
funkcjonalności – mówi Sebastian Pawlica, dyrektor zarządzający
firmy Sigma-Group, która wdrożyła aplikację Galerii Katowickiej.
Navishopper zastępuje dotychczasową aplikację mobilną Galerii
Katowickiej. Aplikacja przygotowana została w wersjach dla
smartfonów pracujących w najpopularniejszych systemach operacyjnych
iOS oraz Android. W 2016 roku planowany jest jej dalszy rozwój.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńMyślę, że takie zakupy jeszcze bardziej byłyby wydajne gdyby zastosować program lojalnościowy https://zencard.pl i np. zbierać punkty. Wtedy mamy pewność, że nasi stali klienci będą w szczególny sposób wyróżnieni. W końcu im się takie coś należy.
OdpowiedzUsuńAplikacja która pomaga w zakupach to na pewno jakiś sposób na zwabienie klienta. jednak ja wolałem wdrożyć program lojalnościowy https://www.przelewy24.pl/rozwiazania-platnicze/zencard dzięki któremu moi stali klienci mogą poczuć się wyróżnieni. Myślę, że tego typu nagradzanie jest najlepszą formą obustronnej współpracy.
OdpowiedzUsuńBardzo fajne rozwiązanie i myślę, że wiele sklepów powinno takie coś wprowadzić. Ja sama czytałam w https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/bledy-w-zarzadzaniu-sklepem-internetowym-jak-ich-uniknac/ że jeżeli ktoś ma własny sklep internetowy to przy jego zarządzaniu należy unikać kilku ważnych błędów.
OdpowiedzUsuńZakupy w internecie są popularne bo wygodne i też często tańsze. Ale jeśli dokonuje się zakupów w ten sposób to też trzeba mieć wiedzę w temacie przesyłek na przykład przy zwrotach. Na przykład tutaj https://tcmservice.pl/ znaleźć można asortyment taśm pakowych które idealnie nadają się do bardzo dobrego zabezpieczenia paczki
OdpowiedzUsuń