środa, 16 grudnia 2015

ZAKUPY JAKICH JESZCZE NIE BYŁO – INNOWACYJNA APLIKACJA MOBILNA GALERII KATOWICKIEJ

Galeria Katowicka jako pierwsza w Europie wprowadza wielozadaniową aplikację mobilną, która łączy moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji, precyzyjną nawigację personalną na smartfonie, współpracującą z infrastrukturą mikrourządzeń zwanych beaconami oraz program lojalnościowy. Navishopper z dokładnością do jednego metra prowadzi klientów Galerii Katowickiej do wybranych sklepów, kuponów oraz nagród, które mogą odebrać za zgromadzone podczas zakupów punkty.
 
Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy trzy główne funkcjonalności: moduł kuponów cyfrowych z ofertami specjalnymi i promocjami, program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy oraz nagrodami okresowymi dla najlepszych klientów oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfony, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów zainstalowaną na czterech poziomach Galerii Katowickiej.
– Dzięki aplikacji Navishopper zakupy w Galerii Katowickiej nabierają zupełnie nowego znaczenia. Biorąc pod uwagę tempo naszego życia i ciągły brak czasu, zdecydowaliśmy się zrobić wszystko co obecnie możliwe, aby zakupy w Galerii Katowickiej stały się szybsze i jeszcze bardziej komfortowe – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.
Navishopper nie tylko ułatwia poruszanie się po wielopoziomowej Galerii Katowickiej. Jako pierwsze rozwiązanie wdrożone w obiekcie tej skali, pozwala jednocześnie nagradzać klientów za dokonywane w nim zakupy oraz dostarczać kupony rabatowe do bezpośredniej realizacji w punktach handlowych. 
– Każdy, kto pobierze nową aplikację będzie miał stały dostęp do najnowszych kuponów rabatowych do zrealizowania w sklepach oraz restauracjach. Za pobranie aplikacji pierwszych 1000 osób otrzyma specjalny prezent. Do tego rejestrując paragony klienci zbierają punkty, które w łatwy sposób wymienią na nagrody możliwe do odebrania nawet już po jednorazowych zakupach. W przedświątecznym okresie, za paragony o najwyższej wartości zgłoszone w danym dniu, rozdajemy karty podarunkowe Galerii Katowickiej o wartości 1000 zł każda – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.
Navishopper zakłada również możliwość pełnej personalizacji i dopasowania otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Użytkownik aplikacji może zdefiniować kategorie produktów, swoje ulubione sklepy, a także stworzyć własną listę zakupów, co sprawi, że będzie otrzymywał jedynie te informacje, które odpowiadają jego oczekiwaniom. Z niemal każdego miejsca w aplikacji (prezentacji sklepu, kuponu, nagrody), za jednym kliknięciem, klient jest prowadzony wprost do miejsca docelowego.
– Wiemy jak ważne jest poczucie komfortu z użytkowania aplikacji na tak osobistym urządzeniu jak smartfon. Wiemy też, jak skuteczna może być precyzyjnie sprofilowana informacja i oferta handlowa. Dlatego użytkownicy aplikacji mają z góry wyłączone powiadomienia push. Sami decydują czy chcą je włączyć oraz z których sklepów i restauracji chcą je otrzymywać. Oczywiście przeglądanie ofert według np. nazw czy kategorii jest dostępne zaraz po otwarciu aplikacji. Kliknięcie jednego przycisku powoduje, że telefon zaprowadzi nas dokładnie do punktu handlowego, w którym zrealizujemy kupon lub odbierzemy nagrodę. Nic bardziej prostego i wygodnego – zachęca Dawid Prymas.
Beacony to coraz bardziej popularne na całym świecie mikrourządzenia, które komunikują się ze smartfonami, emitują stały, unikalny sygnał korzystając z energooszczędnej technologii Bluetooth Low Energy.
– Analizowaliśmy dokładnie rynek krajowy i rynki zagraniczne. Znamy aplikacje mobilne, które funkcjonują na świecie. Możemy z całą pewnością powiedzieć, że Navishopper to pierwsze rozwiązania tej klasy, które zostało wdrożone, i które działa tak dobrze. Prace nad aplikacją rozpoczęły się ponad półtora roku temu, prowadziły je dwa niezależne zespoły programistów. Potem przechodziliśmy przez wiele faz testów, a także szkoleń z najemcami. Prace rozwojowe nad aplikacją wciąż trwają. W najbliższym czasie pojawią się nowe funkcjonalności – mówi Sebastian Pawlica, dyrektor zarządzający firmy Sigma-Group, która wdrożyła aplikację Galerii Katowickiej.
Navishopper zastępuje dotychczasową aplikację mobilną Galerii Katowickiej. Aplikacja przygotowana została w wersjach dla smartfonów pracujących w najpopularniejszych systemach operacyjnych iOS oraz Android. W 2016 roku planowany jest jej dalszy rozwój.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że takie zakupy jeszcze bardziej byłyby wydajne gdyby zastosować program lojalnościowy https://zencard.pl i np. zbierać punkty. Wtedy mamy pewność, że nasi stali klienci będą w szczególny sposób wyróżnieni. W końcu im się takie coś należy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbigniew Kolawski8 stycznia 2019 20:20

    Aplikacja która pomaga w zakupach to na pewno jakiś sposób na zwabienie klienta. jednak ja wolałem wdrożyć program lojalnościowy https://www.przelewy24.pl/rozwiazania-platnicze/zencard dzięki któremu moi stali klienci mogą poczuć się wyróżnieni. Myślę, że tego typu nagradzanie jest najlepszą formą obustronnej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rozwiązanie i myślę, że wiele sklepów powinno takie coś wprowadzić. Ja sama czytałam w https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/bledy-w-zarzadzaniu-sklepem-internetowym-jak-ich-uniknac/ że jeżeli ktoś ma własny sklep internetowy to przy jego zarządzaniu należy unikać kilku ważnych błędów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy w internecie są popularne bo wygodne i też często tańsze. Ale jeśli dokonuje się zakupów w ten sposób to też trzeba mieć wiedzę w temacie przesyłek na przykład przy zwrotach. Na przykład tutaj https://tcmservice.pl/ znaleźć można asortyment taśm pakowych które idealnie nadają się do bardzo dobrego zabezpieczenia paczki

    OdpowiedzUsuń