W czwartek, 1
października br. w Katowicach odbędzie się pierwsze z trzech spotkań Meet IT pt.
„Biznes ma głos, czyli VoIP w praktyce”. Kolejne spotkania zaplanowane zostały
na 29 października (czwartek) we Wrocławiu i 19 listopada (czwartek) w
Krakowie. Program spotkań jest wspólny dla wszystkich lokalizacji i dotyczy rozwoju i wykorzystania usług głosowych w biznesie (m.in. telefonii
stacjonarnej i mobilnej, telekonferencji, bezpieczeństwa połączeń głosowych). Druga
część spotkania pt. „Spoza IT” poświęcona będzie wizji rozwoju telekomunikacji
i poszukiwaniu „superusługi”. Po zakończeniu części merytorycznej odbędzie się
nieformalne spotkanie prelegentów i uczestników.
Udział w spotkaniu jest
bezpłatny, po wcześniejszym zarejestrowaniu się przez stronę www.meetit.org.pl
Program i tematyka
wystąpień
11.30 - 12.00 Rejestracja
uczestników
12.00 - 12.15 Powitanie
uczestników
12.15 - 14.35 Część I: merytoryczna
12.15 - 12.40 "VoIP
- integracja i skalowalność" - Piotr Misiowiec, Dyrektor Centrum
Szkoleniowego CLICO
12.40 - 13.05 "Stacjonarnie,
ale bezprzewodowo, czyli alternatywne sposoby wykorzystania usług
głosowych" - Andrzej Wiśniewski, Dyrektor ds. Rozwoju i Marcin Grabowski,
Product Manager KONTEL
13.05 - 13.30 "Nowoczesna
telefonia IP. Integracja systemów informatycznych i systemów
telekomunikacyjnych" - Jacek Jamicki, Prezes Zarządu ADESCOM
13.30 - 13.45 Przerwa kawowa
13.45 - 14.10 "TeleCloud
- usługi telekomunikacyjne w chmurze" - Błażej Pawlik, Dyrektor Działu
Usług Głosowych 3S
14.10 - 14.35 "Rozmawiaj
bezpiecznie, czyli wybrane zagrożenia poufności informacji" - Andrzej de
Junosza Załuski, Dyrektor Generalny projektu SECURO
14.35 - 15.00 Przerwa na poczęstunek
15.00 - 17.00 Część II: "Spoza IT"
15.00 - 15.30 "W
poszukiwaniu telekomunikacyjnej superusługi" - Wojciech Apel, Prezes
Zarządu 3S
15.30 - 17.00 Nieformalne
rozmowy uczestników i prelegentów
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz