czwartek, 13 sierpnia 2015

GALERIA ZDJĘĆ - 5 LAT NOWE KATOWICE




W tym miesiącu minie 5 lat odkąd założyłem mojego bloga nowekatowice. Przez te 5 lat wiele się w mieście zmieniło co starałem się Wam pokazać zarówno na blogu jak i na facebooku. Liczba czytelników i fanów ciągle rośnie za co serdecznie dziękuje. Liczę do końca roku uzyskać 10 tys. polubień na Facebooku - ambitnie, ale myślę że jest to realne do zrobienia.


Aby przybliżyć się do tej liczby postanowiłem stworzyć wspólnie z Wami fotograficzny projekt.
Prawie każdego dnia otrzymuje od Was zdjęcia naszego miasta, aktualne jak i te nieco starsze.
W związku z tym wpadłem na pomysł stworzenia wielkiej galerii zdjęć miasta Katowice. I tu liczę na Waszą pomoc. Poszperajcie więc w swoich komputerach czy aparatach i podeślijcie mi je na maila czy też przez facebook'a. Wszystkie te zdjęcia zostaną udostępnione 26 sierpnia, kiedy to dokładnie wtedy nowekatowice będą miały 5 lat.
Warunek jest jeden - zdjęcie musi przedstawiać nasze miasto Katowice. Im więcej zdjęć, tym lepiej.
Na zdjęcia czekam do 23 sierpnia.

Zdjęcia wysyłamy na - nowekatowice@10g.pl lub przez Facebook'a
Przesłanie zdjęcia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na je upublicznienie przez nowekatowice.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz