W
czerwcu ruszyła kampania reklamowa katowickiego Supersamu. Za opracowanie strategii
odpowiadała krakowska Firma Reklamowa KUC. Głównym motywem w kampanii są
propagandowe slogany i hasła nawiązujące do minionej epoki, a tym samym do dawnego obiektu
Supersamu.
- Strategia marki Supersamu żongluje stereotypami handlu, pokazuje zabawne
kontrasty pomiędzy dawną epoka scentralizowanego handlu, a współczesnym światem komercji. Język i poetyka narracji odwołują się do
kultowych fraz i sloganów agitacyjnych,
są ich parafrazą i kreatywnym rozwinięciem – tłumaczy Łukasz Mikoda, Senior Copywriter
odpowiedzialny za przygotowanie kreacji dla DH Supersam.
- Konwencja reklamy balansuje na granicy prowokacji i umowności. Ma wywołać uśmiech, przywołać czar minionych lat, a zarazem wskazać, że Supersam to marka sama w sobie, która niebawem powróci. I to w wielkim stylu, bo choć zmienia się język i cały anturaż zakupów, to przyzwyczajenia, pragnienia i emocje im towarzyszące są takie same – dodaje przedstawiciel agencji KUC.
- Konwencja reklamy balansuje na granicy prowokacji i umowności. Ma wywołać uśmiech, przywołać czar minionych lat, a zarazem wskazać, że Supersam to marka sama w sobie, która niebawem powróci. I to w wielkim stylu, bo choć zmienia się język i cały anturaż zakupów, to przyzwyczajenia, pragnienia i emocje im towarzyszące są takie same – dodaje przedstawiciel agencji KUC.
Głównym przesłaniem, które przyświeca
kampanii jest „SAM jest SUPER”. Założeniem linii kreatywnej jest idea Supersamu
jako marki samej w sobie. Ponad roczna kampania obejmować będzie kilka faz,
które uzależnione będą od świąt okolicznościowych i kalendarza wydarzeń centrum. Realizacja kampanii oparta jest przede wszystkim na wykorzystaniu
nośników outdoorowych.
-
Kreacja stworzona dla Supersamu doskonale wpisuje się w specyfikę i historię tego obiektu. W starszych mieszkańcach Katowic, pamiętających dawny
Supersam, obudzi sentyment a w młodych ciekawość i uśmiech – komentuje Michał
Świerczyński, Venture Partner,
Head of Retail w Griffin Real Estate.
Supersam powstaje w śródmieściu Katowic, przy ul.
Piotra Skargi 6. Obiekt został niemal w całości skomercjalizowany. Na trzech
kondygnacjach handlowych pomieści ponad 70 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym m.in. New
Look, Monnari, Sports Direct, Reserved, Carry, Cropp, House, Mohito, Sinsay, market
Aldi i drogerią Rossmann oraz Pepco, Home&You, EMPIK, SMYK, i Silesia Jeans. Zadebiutują
także nowe marki m.in. A Tab, Szachownica, Textilmarket, Zzadimo, KIK, Hobby4Men, Pafoscan Sport, Strefa Diet oraz Soki Na Zdrowie.
Inwestorem obiektu jest Griffin Real Estate. Za kompleksowe doradztwo w zakresie przygotowań do uruchomienia centrum odpowiada Knight Frank. Otwarcie DH Supersam planowane jest na przełomie września
i października br.
Inwestorem obiektu jest Griffin Real Estate. Za kompleksowe doradztwo w zakresie przygotowań do uruchomienia centrum odpowiada Knight Frank. Otwarcie DH Supersam planowane jest na przełomie września
i października br.
Trzeba się jakoś pokazać klientom co nie:) W moim przypadku jest to strona i jej pozycjonowanie - sprawdza się to dobrze. Tu firma https://seomamut.pl/tworzenie-stron-internetowych-koscierzyna/ i wam będzie w stanie pomóc.
OdpowiedzUsuń