środa, 17 kwietnia 2013

90% GALERII KATOWICKIEJ WYNAJĘTE


Kilkanaście nowych marek na ponad 3 tys. m2 i blisko 90% wynajętej powierzchni – to najnowsze podsumowanie procesu komercjalizacji Galerii Katowickiej. Do grona najemców najbardziej wyczekiwanego na Śląsku centrum handlowego dołączyły m.in: EMPIK, SMYK i Tally Weijl.
W znajdującej się w samym sercu Katowic galerii powstanie również pierwszy na Śląsku sklep partnerski ekskluzywnej bielizny Chantelle. 
Choć do otwarcia Galerii Katowickiej zostało jeszcze kilka miesięcy, pierwsze powierzchnie handlowe już są przygotowane dla najemców. Komercjalizacja dobiega końca, a do wynajęcia pozostało już niewiele powyżej 10% powierzchni. W zasadzie to już ostatni moment na decyzje najemców dotyczące obecności w Galerii Katowickiej, ponieważ wkrótce nie będziemy mieli wolnych lokali” – mówi Agata Brzezińska, Country Manager firmy NEINVER Polska, budującej Galerię Katowicką.
Katowice i okolice to doskonała lokalizacja dla centrów handlowych, liczba m2 nowoczesnych przestrzeni handlowych (GLA – Gross Leasable Area) na tysiąc mieszkańców regionu, wcale nie należy do najwyższych. Śląsk, pod tym względem, zajmuje 7. miejsce za Trójmiastem, Wrocławiem, Poznaniem, Warszawą, Łodzią i Szczecinem. W najbliższym czasie te statystyki ulegną zmianie, głównie dzięki oferującej ponad 50 tys. m2 Galerii Katowickiej.
Oprócz sklepów znanych i popularnych marek, klienci znajdą w Galerii Katowickiej szereg punktów usługowych, supermarket Stokrotka oraz zróżnicowaną ofertę restauracji i kawiarni. Dużym magnesem przyciągającym mieszkańców Śląska do Galerii Katowickiej będzie Multikino, które jest jedyną siecią kin w Polsce, która w ubiegłym roku odnotowała wzrost frekwencji. Multikino w Galerii Katowickiej będzie jednym z najnowocześniejszych multipleksów w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz